środa, 26 lipca 2017

#4 Odrobina muzyki


Łapcie za słuchawki bo mam dla Was kolejną porcję muzyki! Dziś jednak z tą różnicą, że pojawią się  piosenki tylko jednego zespołu...


Ku pamięci wokalisty ChesteraBenningtona.

1. Linkin Park - Castle Of Glass

"Zabierz mnie nad zakole rzeki
Zabierz mnie do kresu walki
Zmyj truciznę z mojej skóry
Pokaż mi, jak znowu być całością 

Wznieś mnie na srebrnym skrzydle
Poprzez mrok, gdzie śpiewają syreny
Rozgrzej mnie w rozbłysku gwiazdy
I upuść mnie w ten sen pod nami 

Bo jestem tylko pęknięciem
W tym zamku ze szkła
czyms trudnym 
dla ciebie do zobaczenia
dla ciebie do zobaczenia

Zabierz mnie do domu w oślepiającym śnie
Poprzez tajemnice, które widziałem
Zmyj cierpienie z mojej skóry
Pokaż mi, jak znowu być całością"




2. Linkin Park - Lost In The Echo

"W tych złamanych obietnicach

Głęboko pod spodem
Każde słowo ginie w echu
Więc ostatnie kłamstwo mogę przejrzeć na wylot
Tym razem w końcu pozwolę Ci
Odejść, odejść, odejść"





3. Linkin Park - Burn It Down

"Wydarzenia zatoczyły koło
Kiedy eksplozje przecięły niebo
Wszystkim, czego potrzebowałem
Była ta jedna rzecz, której nie mogłem znaleźć"




4. Linkin Park - Leave Out All The Rest


"Gdy nadejdzie mój czas, zapomnij o tym, co zrobiłem źle
Pomóż mi pozostawić kilka powodów do tęsknoty za mną 
Nie oburzaj się na mnie, a gdy poczujesz pustkę
Zachowaj mnie w swej pamięci, pomiń całą resztę
Pomiń całą resztę"




5. Linkin Park - Numb


"Nie widzisz, że mnie dusisz?
Trzymając tak mocno,
W obawie, że stracisz kontrolę.
Bo wszystko to, czym myślałaś, że będę
Rozpada się na twoich oczach.

Uwięziony pod wodą, po prostu uwięziony pod wodą
Każdy krok, który stawiam, jest dla ciebie kolejnym błędem
Uwięziony pod wodą, po prostu uwięziony pod wodą
A każda zmarnowana sekunda, to więcej, niż mogę znieść."



6. Linkin Park - Talking To Myself


"Przyznaję, że popełniałem błędy 
Ale twoje mogą cię wiele kosztować
Nie słyszysz, że wołam cię do domu

Wszystkie mury które ciągle wznosisz
Cały ten czas, który spędziłem na pogoni
Wszystkie sposoby, w które cię tracę

Prawdą jest, że zmieniłaś się w kogoś innego
Biegniesz jakby niebo spadało
Mogę szeptać, mogę krzyczeć, 
Ale wiem, tak, wiem, tak,
Wiem, że mówię do siebie, mówię do siebie
Ale wiem, tak, wiem, tak,
Wiem, że mówię do siebie, mówię do siebie"






Ten zespół i jego członkowie na zawsze już będą w moim sercu! 

9 komentarzy:

  1. "Castel of Glass" to moja ulubiona piosenka zespołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam "Castle of Glass", mogę jej słuchać bez przerwy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem, ze przez to chciałaś oddać szacunek Chesterowi i było to dobre posunięcie.

    Nie jestem wielką fanka tego zespołu, jednak ich piosenki z głosem Chestera w roli głównej niejednokrotnie ratowały mi życie w tych najbardziej beznadziejnych momentach i za to ich cenię. Teraz trudno jest mi cokolwiek słuchać z ich akompaniamentu, gdyż jakoś mniej chcę mi się wierzyć w niektóre słowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah.. Linkin Park zespół mojego dzieciństwa, uwielbiałam ich piosenki :) Ciągle nie mogę uwierzyć w śmierć Chestera ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio goszczą u mnie w słuchawkach. Pierwszy zespół rockowy, którego byłam wielką fanką. Ciężko mi się teraz słucha tych piosenek myśląc o tym co się stało :( Serce pęka. Ile bólu musiało być w tym człowieku <3

    Chester [*]

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiałam LP jak byłam młodsza. Teraz po śmierci Chestera nie dam rady normalnie słuchać ich piosenek :(

    OdpowiedzUsuń
  7. słucham LP od dziecka, chociaż wolę ich starszą muzykę niż najnowsze albumy. kiedy dowiedziałam się o śmierci Chestera, w głowie usłyszałam "leave out all the rest". pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger