niedziela, 2 kwietnia 2017

Marcowy stosik, czyli co znalazło się na mojej półce w tym miesiącu!

Witajcie!

Kolejny miesiąc za nami, więc czas na jego krótkie podsumowanie.
Niestety tym razem nie udało mi się przeczytać wszystkich książek z stosiku. Dlaczego?
Otóż matura tuż tuż, więc ostatnio jedyne, co robię to siedzę z nosem w lekturach i  intensywnie się uczę. Kompletnie nie mam na nic czasu  😟
Na szczęście nauki został jeszcze tylko miesiąc i w maju matura.
Nawet nie wiecie, jak bardzo nie mogę się już doczekać momentu, kiedy będę po tym jakże stresującym egzaminie maturalnym!
Oby tylko wynik był pozytywny i nauka nie poszła w las...


Co udało mi się przeczytać z marcowego stosiku? 


1. "Banda. Ryder i Eileen" Karolina Sudoł (wygrana w konkursie ---> http://ksiazkowaczarnobialaem.pl )
2. "Kryształowy księżyc" Jacqueline Woodson (mój zakup)
3. "Sen Henny" Artur Wells (egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Psychoskok)
4. "Gałęziste" Artur Urbanowicz (egzemplarz recenzencki od autora)
5. "Intuicja" Amy A. Bartol (wygrana w konkursie ---> http://przezpiekneokulary.pl )
6. "Nieuniknione" Amy A. Bartol (wygrana w konkursie ---> http://przezpiekneokulary.pl )



Przeczytane książki: 2  
- fantastyka/fantasy/science fiction (Artur Wells - Sen Henny)  
- thriller/sensacja/kryminał (Artur Urbanowicz - Gałęziste )
Przeczytanych stron: 732

Cytat miesiąca: "(...) to co myślimy i jak się czujemy w dniu dzisiejszym, wpływa na to, jak pamiętamy dzień wczorajszy. " - Philip G. Zimbardo




Jutro jadę na pielgrzymkę do Częstochowy, więc dziś wyjątkowo tak krótko.
Kochani, dziękuję za wszystkie komentarze, odwiedziny i obserwację mojego bloga! Naprawdę cieszy mnie to, że mogę dzielić się z Wami  moimi przemyśleniami po lekturze.
Oby kwiecień pozwolił mi na to częściej

 Pozdrawiam :)


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To się bardzo dobrze składa, że mam ją jeszcze przed sobą :) Jestem ciekawa, czy mnie też się spodoba.

      Usuń
  2. Seria "Przeczucia" jest moim MUST HAVE i jestem jej okropnie ciekawa! Mam nadzieję, że gdy ją dorwę to mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdobycze. Życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po maturze sobie odbijesz czytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. PO maturce będzie czas na czytanie :D
    Ja też chciałabym mieć to juz za sobą, a tu jeszcze test z pl i z matmy... ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger