niedziela, 19 lutego 2017

# Social Media BOOK TAG

Witajcie! 

Przychodzę do Was dzisiaj z moim pierwszym w historii bloga TAGIEM, a jest nim Social Media Book TAG. Pewnie większość z Was spotkała się już z nim i miała okazję go robić. Ja sama już od jakiegoś czasu widywałam go na blogach, ale jakość nigdy nie miałam ani chęci ani czasu by samej się go podjąć. W końcu jednak naszła i mnie ochota by się z nim zmierzyć! Jak mi to wyszło? Zobaczcie sami ;)

 Twitter - ulubiona krótka książka.


Zdecydowanie i bez zastanowienia mogę powiedzieć, że moją ulubioną krótką książką jest
Oskar i pani Róża autorstwa Érica-Emmanuela Schmitta. To piękna, mądra i wzruszająca opowieść, która pokazuje jak odnaleźć wiarę, pokonać strach i pogodzić się ze śmiercią, która przecież spotka w końcu każdego z nas. Jak dotąd żadna książka, tak bardzo mną nie wstrząsnęła, a odkąd ją czytałam minęło już kilka dobrych lat... Ryczałam przy niej jak głupia i do dziś nic się w tej kwestii nie zmieniło. Za każdym razem, kiedy po nią sięgam, porusza mnie do głębi i pozostawia z uczuciem, jakbym czytała ją pierwszy raz w życiu. Na pewno jeszcze nie raz do niej wrócę.

Facebook - książka, którą czytał każdy i poczułeś presję, by też ją przeczytać. 


Tutaj nie mogę nie dać Gwiazd naszych wina. Gdyby nie taki nagły BUM na tą książkę, pewnie nigdy nie odkryłabym wspaniałej twórczości Johna Greena. Bardzo się cieszę, że poczułam presję by tą pozycję przeczytać, ponieważ to cudowna historia, która w interesujący sposób porusza temat umierania. Nie jest to kolejna trywialna opowieść, która na celu ma tylko zalanie łzami czytelnika. Możemy w niej znaleźć o wiele więcej! Ckliwe dialogi bohaterów to nie w tej bajce! Tutaj mamy makabryczne dowcipy...  Jeżeli jeszcze nie czytaliście to naprawdę polecam. 
  
Tumblr -  książka, którą przeczytałeś, zanim stała się popularna. 

Miasto kości, pierwszy tom serii Darów Anioła napisany przez Cassandrę Clare, to właśnie  książka, która zainteresowała mnie przed pojawieniem się wokół niej wszechobecnego SZUMU. Nagle wszędzie można było spotkać jej recenzje i przeczytać na jej temat. Wiele osób wyrażało swój zachwyt, aż w końcu pozycja trafiła na ranking POPULARNYCH.  Ja sama  cieszyłam się jednak, że miałam okazję docenić ją nieco wcześniej, o krok przed tym zgiełkiem. Serię bardzo dobrze wspominam. Nie sposób dobrze się nie bawić z Nocnymi Łowcami. Idealna lekka pozycja fantasy na wolny wieczór! 

 MySpace - książka, którą nie pamiętasz czy Ci się podobała, czy nie.

Kompletnie nie pamiętam, jakie wrażenia pozostawiła na mnie lektura Czarownicy-










Mark Osborne podjął się ciężkiego zadania i zekranizował Małego Księcia Antoine’a de Saint-Exupéry’ego.  Bardzo jestem ciekawa, jak mu to wyszło, zwłaszcza że to jedna z moich ulubionych książek.  Teraz już tylko czekam na okazję by ten film obejrzeć. Mam nadzieję, że reżyser podołał temu trudnemu wyzwaniu i że będę mogła szczerze powiedzieć, że ekranizacja ta należy do udanych. 
Plakaty wyglądają obiecująco i cieszą moje oko :) Oby było tak i z samym filmem!

GoodReads - książka, którą polecasz wszystkim. 

 Uwielbiam czytać kryminały, dlatego też polecę wam jeden z nich. A jest nim Obłęd serca. Już od pierwszych stron niesamowicie mnie wciągnął, dlatego wybrałam właśnie go spośród wielu innych. Mam nadzieje, że wciągnie was on tak bardzo, jak i mnie. Muszę koniecznie dorwać kolejne części cyklu o detektywie Archim! 


Oto i Social Media Book TAG w moim wykonaniu. Z pewnością  jeszcze nieraz jakiegoś BOOK TAGu  się podejmę. To super zabawa! :)

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Świetny tag :) Myślę, że w wolnej chwili mogłabym go zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam o Twoich typach :)

      Usuń
  2. Namnożyło się tych TAGów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest on naprawdę fajny i można się czegoś dowiedzieć z niego o autorze bloga. Pewnie dlatego większość go robi :)

      Usuń
  3. Hej!:) Hmmm czytałam kilka z tych książek, a mianowicie Gwiazd naszych wina i Oskar i Pani Róża, a także miasto kości. Ta pierwsza ogromnie mnie wzruszyla i mam po niej bardzo mile wspomnienia film tez byl cudowny, a miasto kosci czytalam dawno temu, ale tylko jeden dom i wiecej nie mam ochoty do niej wracac, chociaz nie bylo tak źle. Jace był fajny:D
    Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, ekranizacja też była piękna :) oby więcej tak udanych powstawało.
      Pozdrawiam również ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajny tag, aż chyba wygospodaruję chwilę, żeby go zrobić :) A co do ekranizacji "Małego Księcia" to obejrzyj koniecznie! Właściwe to chyba dopiero po filmie tak naprawdę zakochałam się w tej historii :) Moim zdaniem pięknie zrobiony i niedługo zamierzam obejrzeć jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki mam zamiar :) mam nadzieję, że już niedługo uda mi się go obejrzeć.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy tag :)
    Obejrzyj koniecznie ekranizację "Małego Księcia", bo choć przedstawia sprawę trochę inaczej, ja swego czasu w kinie na seansie wypłakałam sobie oczy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mam ochotę go obejrzeć :) ciekawa jestem, czy i mnie wzruszy :)

      Usuń
  6. Świetny tag. Osobiście sama chyba również dałabym na twittera "Oskara i Panią Róże". Nie dość, że książka jest krótka to jeszcze przepiękna, każdy powinien przeczytać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :) Zdecydowanie każdy powinien się z tą lekturą zapoznać.

      Usuń
  7. Super, że podobała ci się Klątwa, bo o niej są tak różne opinie, a mam ją w ebooku i cały czas czeka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam więc aż pojawi się Twoja opinia na jej temat :)

      Usuń
  8. "Czarownicę" czytałam niedawno i zostawiła po sobie tylko niesmak, "Klątwę Tygrysa" wciąż mam w planach, okładki tej serii są cudowne. Ciekawy tag.
    Pozdrawiam
    #LaurieJanuary
    http://zniewolone-trescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger