poniedziałek, 4 września 2017

# Wakacyjna przygoda BOOK TAG

Wakacyjna przygoda? Któż nie chciałby jej przeżyć?
Wydaje mi się, że nie ma takiego osobnika... a z pewnością nie jest nim BOOKLOVER!
Tak też i ja - żądna przygód wypuściłam się w nieznane z 10 wybranymi książkami.
Nie mogłam się oprzeć pokusie i... i co?
Przekonajcie się!


Koniecznie odwiedźcie bloga autorki tego tagu! ----- > Magic Wizard


Na czym polega zabawa? 

1.  Wybieramy 10 dowolnych  książek.
2.  Układamy je alfabetycznie według nazwisk autorów
( książka 1 = 1 kategoria, książka 2 = 2 kategoria itd. )
3. Następnie otwieramy kolejno książki na losowej stronie i odpowiednio do podanej kategorii dobieramy zdania, osoby i miejsca.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Jakie książki wybrałam?


1.  Jesse Andrews - Earl i ja i umierająca dziewczyna (recenzja)
2. Brittainy C. Cherry - Woda, która niesie ciszę (recenzja)
3. Tillie Cole - Raze (recenzja)
4. Michał Krupa - Miłość do trawy (recenzja)
5.  Joanna Opiat-Bojarska - Niebezpieczna gra (recenzja)
6.  Jarosław Prusiński - Szary Mag  (recenzja)
7.  J.A.Saare - Syndrom Renfield'a. (recenzja)
8.  Artur Urbanowicz - Gałęziste (recenzja)
9.  Artur Urbanowicz - Grzesznik (recenzja)
10.  Artur Wells - Sen Henny (recenzja)




––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Czas na wakacyjną przygodę!

 
1. W te wakacje wydarzy się coś naprawdę niesamowitego! A co będzie początkiem Twojej przygody? (zdanie)


"Batman kontra Spiderman."   
(  z książki Earl i ja i umierająca dziewczyna )


 Jakieś widowisko na początek z super bohaterami w roli głównej. Brzmi nieźle prawda? Em… albo i nie… Oby tylko to nie była jakaś walka samców o moje względy!
 
2. Kto będzie ci towarzyszył? (osoba)
 

"Brooks"  
( główny bohater z książki Woda, która niesie ciszę ) 


Czyżby ten oddany, romantyczny, muzykalny, przystojny, potrafiący słuchać ciszę chłopak miał przyglądać się przedstawieniu razem ze mną? A może nadbiegnie i pomoże mi zatrzymać rozlew krwi rozdzielając walczących osobników?  A może tylko zaśpiewa żeby uspokoić moje zszargane nerwy? Chyba nie mogłam trafić lepiej. Brooks na pewno pomoże w każdej sytuacji! Dobry będzie z niego towarzysz.
 
3. Gdzie się wybierzecie? (miejsce)
 
"Sala treningowa"
( miejsce z książki Raze )
 
Oj. Oj. Chyba coś poszło nie tak w tej konfrontacji… Szykuje się wycisk na sali treningowej. Tylko, kto kogo będzie trenował?? :D  Oto jest pytanie! 

4. Co tam się stanie? (zdanie)

"Nagle rozbłysła jasność." 
( z książki Miłość do trawy)

Przy takich burzowych pogodach wyłączenie prądu jest bardzo możliwe. Przypuszczam, że tak się właśnie stało w naszym przypadku sprowadzając nasze ćwiczenia na sali treningowej do trenowania zmysłu widzenia w ciemności. Przynajmniej dopóki nie rozbłysła jasność niszcząc nastrój… Cholera! Jednak nie ominie mnie wakacyjny morderczy wysiłek  :(
 
5.Nagle zza drzew drzwi wyłoni się tajemniczy człowiek. Kto to będzie? (osoba)

"Doktor Adamczyk" 
( to bohater z książki Niebezpieczna gra, który specjalizował się w temacie amnezji )
 
Czy ja dostanę niefortunny cios w głowę? Zaliczę upadek? A może stracę pamięć z wrażenia przez tego dającego mi wycisk przystojniaka?? Oby to tylko była amnezja krótkotrwała… 

6. Zdanie, które od niego usłyszycie to... (zdanie)

" - Natura codziennie czyni czary." 
( z książki Szary Mag ) 

Doktor Adamczyk chyba poszedł o krok dalej w swojej specjalizacji. Dlaczego? Bo jego nową techniką leczenia pacjentów jest wdychanie jakiegoś naparu z ziółek i hasło „Natura codziennie czyni czary!”. Tak, więc mój powrót do zdrowia leży w rękach jakichś dziwnie pachnących, magicznych mieszanek… Odzyskanie moich wspomnień chyba jest warte poświęcenia mojego nosa, który z pewnością na tym ucierpi…

7. Tajemnicza osoba zdecyduje się kontynuować z Wami podróż, a na początek znajomości podaruje Wam... (przedmiot)

"Amulet Marigold Vesta'a" 
( demoniczny przedmiot z książki  Syndrom Renfield'a , który dodawał niewiarygodnej siły, energii, trafił w posiadanie głównej bohaterki )
 
Teraz, kiedy mleko się już rozlało ten amulet chyba już mi się nie przyda. Choć może ten zapach ziółek jest tak okropny, że trzeba mi będzie więcej siły by móc go wdychać… 

8. Nagle zauważacie, że ktoś Was goni! Kto to będzie? (osoba)

"Natalia" 
( bohaterka książki Gałęziste,  która od samego początku budziła już we mnie niepokój z jakiego powodu dowiecie się jak przeczytacie, no i kleiła się do Tomka!)
  

 Czyżby i Brooks wpadł jej w oko?? Jakoś mnie nie dziwi, że ona nas goni... Creepy!!

9. Co wtedy zrobicie? (zdanie)
 
"I wtedy właśnie usłyszał dźwięk przychodzącego SMS-a."
 ( z książki Grzesznik )

 Zadzwonimy po kogoś żeby po nas przyjechał! Dobrze, że Brooksowi przyszedł SMS i przypomniał o tym, że istnieje coś takiego jak komórka… Teraz to już na pewno zgubimy tą kobietę bez problemu.

  10. Jak zakończy się Wasza przygoda? (zdanie)

"- Chcę się z tobą zaprzyjaźnić, a więc wszystko ci powiem."
( z książki Sen Henny )

No i wszystko jasne! Moja przygoda wakacyjna zakończy się wyłożeniem przez Brooksa kart na stół, co zapoczątkuje rozkwitem nowej i niespodziewanej przyjaźni :D
 

11. Co ty na powtórkę w następne wakacje? 

To świetna książkowa zabawa na pobudzenie wyobraźni. Z chęcią powtórzę ją w następne wakacje!


––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

 Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście czytając o mojej wakacyjnej książkowej przygodzie! :)
 

14 komentarzy:

  1. Świetna zabawa, same ciekawostki powychodziły :)
    Pozdrawiam :)
    czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie i bardzo kreatywnie :) Dobry dobór książek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy Tag :D Nie czytałam żadnych z podanych książek, ale mniej więcej kojarzę.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie kreatywne Tagi, w których trzeba szukać pewnych rzeczy w książkach! Niestety, żadnej z pozycji, które wzięły udział w Tagu nie czytałam, ale mimo to przygoda wyszła ciekawie! Przynajmniej zobaczysz superbohaterów! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehehe dobre:) same kwiatuszki wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalia goniąca Was wcale mnie nie dziwi :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Punkt szósty mnie rozwalił :D
    Ogółem świetne wakacje :D Akurat goni cię powtora z horrora, się złożyło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super TAG! Nie znam tych książek, w planach mam tylko "Grzesznika", ale klimat tego TAGu jest świetny, taki letni. 🙂😍
    Całusy,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger