wtorek, 12 września 2017

Dziękuję!


Każda wygrana w konkursie niezmiernie mnie cieszy i daję ogromną satysfakcję! To wyjątkowe dla mnie wyróżnienie, gdzie nagrodą nie jest jedynie i AŻ książka, ale także radość, jaką wtedy odczuwam dzięki temu. Dzięki Wam! I chciałabym dziś podziękować wszystkim Wam, którzy sprawiliście mi taką przyjemność i wywołaliście na mej twarzy szeroki uśmiech 😀. 
Jedno słowo dla Was - DZIĘKUJĘ!


 
WYGRANE KSIĄŻKI
--------------------------------------------------------------------------------------------

stosik 1

❤  2 tomy z cyklu Przeczucia autorstwa Amy A. Bartol 
wygrane na blogu Przez Piękne Okulary

Udało mi się przeczytać pierwszy tom Nieuniknione (recenzja).
Nie porwał mnie jakoś szczególnie, ale dobrze się bawiłam czytając go. Mam nadzieję, że w końcu uda mi się sięgnąć po jego kontynuację.


❤  Reset autorstwa Bartłomieja Basiury 
wygrana na blogu Subiektywnie o książkach

  Nie mogę się już doczekać aż odsłonię, co  kryje się za tą tajemniczą okładką! Ta powieść jeszcze przede mną, ale sądzę, że już niedługo... Niezmiernie jestem jej ciekawa.


Ostrze czerwonej kredki autorstwa Carol Wyer 
wygrana na blogu Literacki Świat Cyrysi

Kolejna książka, która czeka na swoją kolej. Bardzo chcę przeczytać, ale jakoś nie jest mi to dane... Oby nareszcie mi się udało! 


Kruchość porcelany autorstwa Moniki Sawickiej
kolejna wygrana na blogu Subiektywnie o książkach

Niezbyt jestem przekona do tej książki i nie bardzo wiem, czego się po jej lekturze spodziewać. Chyba z tego powodu ciągle odkładam ją na inny czas. Mam jednak cichą nadzieję, że kiedy uda mi się ją w końcu otworzyć, to pozytywnie mnie zaskoczy. 


Nie podchodź bliżej autorstwa Katarzyny Misiołek 
wygrana na blogu Książkowir

Zwykle biorę udział w konkursach, gdzie nagrodą są książki, po które sama od siebie bym w życiu nie sięgnęła. Uważam to za dobrą motywację do tego, by odkryć coś nowego. Przekonać się do innych gatunków. Tak samo  jest z tą wygraną. Jestem ciekawa, czy ta powieść obyczajowa zdoła mnie wciągnąć, bo na pierwszy rzut oka niespecjalnie wywarła na mnie wrażenie. 


Banda. Ryder i Eileen autorstwa Karoliny Sudoł
wygrana na blogu Książkowa Czarno-biała Em 
( Niestety adres bloga chyba został zmieniony, albo usunięty :( Jeśli znacie nowy to koniecznie dajcie mi znać w komentarzu! Będę wdzięczna. )

Ten romans paranormalny mam już za sobą (recenzja). Niestety nie spełnił on moich oczekiwań.Warto podejść do niego z dystansem.


--------------------------------------------------------------------------------------------

To by było na tyle z moich książkowych wygranych w tym roku. Oby w końcu udało mi się znaleźć czas i przeczytać wszystkie książki z tego stosiku. Jeszcze 5 przede mną! 😀


16 komentarzy:

  1. No, no, pokaźny stosik masz, gratuluję! Do mnie szczęście się jeszcze nie uśmiechnęło. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje. Ja nie wygrywam, bo nie biorę udziału w konkursach - nie mam czasu :( Szkoda, bo zdobycze cudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Też miałam to szczęście doświadczyć takiej radości z wygranych w konkursach książkowych :) Jeśli dobrze pamiętam, w tym roku udało mi się wygrać 5 książek, a dwie z nich wciąż czekają na przeczytanie ;) Z pozostałych jestem bardzo zadowolona! :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko kiedy udaje mi się coś wygrać, czasem chyba tylko przypadkiem. :)
    Wspaniałego zaczytania. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Mi dwa razy udało się wygrać książkę :D

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze sie, ze ta radosc po czesci jest moim udzialem :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ile wygranych pozycji! Gratuluje i życzę miłego czytania!!!
    Pozdrawiam serdecznie!

    Cass z Cozy Universe

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęście Ci dopisywało :) Uzbierał się spory stosik Gratulacje. Ja przeczytałam z niego "Nieuniknione" oraz "Intuicję".

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo się tego uzbierało :) Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, ale fajnie!!! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, zazdroszczę :) Teraz nic tylko czytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję tylu wygranych :) Miłej lektury tego co pozostało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje wygranych i życzę miłego czytania.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Przyjemnych lektur :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger