niedziela, 10 września 2017

# 6 Odrobina muzyki


Dziś bez żadnych wstępów moi mili... po prostu słuchamy!
Niech muzyka Was pochłonie, tak jak mnie pochłonął na YT muzyczny kanał MrSuicideSheep! 😀


 1. Yuna - Lullabies (Adventure Club Remix)



2. Yoe Mase - Lonely 



3. Dennis Lloyd - Leftovers



4. Petit Biscuit - Sunset Lover (OTR Remix)

 

 

 

5. Arty - Idea of You feat. Eric Nam 

 

 

 

6. Jaymes Young - Infinity

 

 

 

7. 228k - When It's Cold Outside

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeśli nie znaleźliście tutaj niczego dla siebie, to koniecznie zajrzyjcie na kanał MrSuicideSheep! Jestem przekonana, że wśród tak dużej ilości utworów wyszperacie coś, co wpadnie Wam w ucho.

8 komentarzy:

  1. Ja na pewno nic nie znalazłam, ale to dlatego, że ostatnio słucham tylko polskiej muzyki i nielicznych angielskich piosenek, które już znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ich, ale w moim wieku to inna muzyka jest na topie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ani jednego utworu, ale jak tylko wypełnię obowiązki to chętnie przesłucham.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie wpisy czasem można coś ciekawego odkryć:) Kiedyś na jakimś blogu odkryłam Beth Hart, tylko to nieco inny rodzaj muzyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio jakbym chętniej słuchała muzyki, zaczyna mi towarzyszyć w różnych porach dnia. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że znam MrSuicideSheep :) Aczkolwiek osobiście bardziej wolę indie/indie rock/synth/newwave retro. Wiem, że straszny rozstrzał, ale mam szerokie zainteresowania muzyczne :)

    Bardzo polecam:
    FM-84 - Running In The Night (feat. Ollie Wride)
    Timecop1983 - Tonight (ft. Back in the Future)
    Spector - All The Sad Young Men
    Mystery Jets - Bubblegum
    I każda piosenka Lucy Rose :)

    Pozdrawiam
    mowmikate

    PS. Pochwal się jakby coś Ci się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie w słuchawkach... audiobooki. Też w pewnym sensie muzyka ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger