poniedziałek, 10 lipca 2017

#3 Odrobina muzyki


Dziś mam dla Was kolejne 7 utworów.  Miłego słuchania!  😁


1. Armin van Buuren - Heading Up High (feat. Kensington)
 
"Nie dopuść do głosu wrednych kłamstw
Lecz pozwól mówić sercu
A wtedy najgłębsza ciemność
Rozbłyśnie jasnością"




2. Mike Posner - Be As You Are
"Życie jest lepsze gdy otworzysz swoje serce
Nie musisz wciąż udawać twardziela
Po prostu bądź sobą
"




3. Hozier - Take Me To Church

 " Urodziłem się chory, ale kocham to"



 4. Sia - Freeze You Out

"Nie odsunę cię
Moje serce topnieje"




5. Kehlani - Gangsta

"Potrzebuję gangstera
Który będzie kochał mnie bardziej
Od wszystkich"





6. Tom Odell - Another Love
 
"I chcę śpiewać piosenkę, która będzie tylko nasza
Ale wyśpiewałem je wszystkie dla innego serca
"





7. Sarsa Markiewicz - Bronię Się

"Swojego zdania bronię jak na łańcuchu pies"






Słuchacie tych wykonawców? :)

12 komentarzy:

  1. Sarsy nie słucham, jakoś irytuje mnie jej muzyka, ale co do pozostałych nie mam nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja choć też jakoś specjalnie jej nie słucham to niektóre jej piosenki wpadają mi w ucho :) Podziwiam ją też za to, że ma swój styl, że tworzy widać nie pod publikę. Jest sobą w tym co robi, bo dla mnie od niej muzyka jest specyficzna, wręcz nietuzinkowa. Doceniam głównie za to.

      Usuń
  2. Sarsa ma fajny głos i pomysł na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swego czasu słuchałam namiętnie "Take me the church" oraz "Another Love". Są to piosenki o bardzo dobrym przekazie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy podobny gust muzyczny. Kocham "Take Me To Church".

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedynie Sia lubię dwie piosenki a tak to raczej nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sarsy nie słucham bo jakoś mnie irytuje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnej z piosenek wcześniej nie znałam, ale za to Toma Odell'a uwielbiam piosenkę Heal. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze Ci w tych słuchawkach gra :D Większość znam, resztę dosłucham ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Części piosenek nie znam, ale chętnie poznam. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  10. o! Fajne nutki! <3
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger