środa, 21 czerwca 2017

Tadeusz Grubecki - Przygody Wiki


Tytuł: Przygody Wiki
Autor:
Rok wydania: 2017
Kategoria: literatura dla dzieci
Liczba stron: 60
Wydawnictwo: Psychoskok



„Cześć dzieciaki, to ja – Wiki,


Na działce bycie daje wyniki…

Lat temu kilka, gdy mała byłam,

I bez placu się nudziłam –

Wtedy mój kochany dziadek,

Który ma na imię Tadek –

Rozrywkę nową mi wymyślił…

Może mu się pomysł przyśnił?"




Wiki zabiera nas w swojej opowieści do ogrodu, na działkę, do lasu i do szkoły.  Wraz z nią możemy przeżyć niesamowitą przygodę, która dla najmłodszych czytelników może okazać się bardzo pouczająca. W dosyć zabawny i obrazowy sposób dziewczynka opowiada nam o swoich przeżyciach. Cała treść jest wierszowana, co sprawia, że nie sposób się nudzić przy jej czytaniu nawet starszym. Z kolei na dzieci tym bardziej taka forma podziała na zmysły. Do tego książeczka zawiera śliczne, naturalne, pasujące do treści ilustracje, które urozmaicą czytanie.  Ja nie mogłam nacieszyć nimi oczu, ponieważ bardzo lubię taką prostotę w tego typu literaturze. PROSTO! TREŚCIWIE! OBRAZOWO!

 
jedna z ilustracji




Przygody Wiki to książeczka, która z pewnością spodoba się dzieciom.  Czyta się ją błyskawicznie i z uśmiechem na twarzy. Mam nadzieję, że jeszcze nieraz będę mogła zanurzyć się w świecie Wiki i poznać jej przygody.  



Za możliwość przeczytania książeczki dziękuję Wydawnictwu Psychoskok

Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo psychoskok




bierze udział w wyzwaniach: 52 książki w 2017 -  23/52, Powrót do dzieciństwa
ogólna ocena: 8/10 czyli Rewelacyjna

11 komentarzy:

  1. Ostatnio rozmawiałam z ciotką z Anglii i mówiła, że boi się kupować tam książki dla dzieci, bo jest tam tyle błędów, że obawia się, że jej syn się ich nauczy.
    W Polsce się jeszcze z tym problemem nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki powrót do dzieciństwa to fajna sprawa ja jednak wolę się skupić na czymś dla starszych odbiorców ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że książeczka ma ładne ilustrację, ale jednak wolę pozycję dla starszych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam dzieci ani młodszego rodzeństwa, ale jeśli będę miała okazję komuś polecić tę książkę to na pewno to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam jeszcze dzieci ale będę polecać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nie przekonuje, ale w sumie nie musi. W końcu nie do mojej grupy wiekowej jest skierowana. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie, ale ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że małym czytelnikom przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza ilustracja <3
    Choć mnie książki dla dzieci jeszcze nie interesują, za młoda jestem na zastanawianie się nad tą tematyką :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za recenzję i serdecznie pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger