czwartek, 1 czerwca 2017

Podsumowanie kwietnia i maja


Przeczytałam: 4 książki (str.1258)
1. Karolina Sudoł - Ryder i Eileen (fantastyka, str.210, recenzja)
2. Amy A. Bartol - Nieuniknione (fantastyka, str.480, recenzja)
3. Suzanne Young - Dzikie serca (młodzieżowe, str.264, recenzja)
4. Meredith Wild - Jesteś tylko moja (romans/obyczajowe, str.304)

Recenzje:  3

Najlepsza książka: Suzanne Young - Dzikie serca
Najgorsza książka: Karolina Sudoł - Ryder i Eileen


~~ Obejrzałam ~~
Światło między oceanami (2016, dramat, reżyseria - Derek Cianfrance, moja ocena: 9/10)

Piękny, chwytający za serce film,który nieraz sprawił, że łza zakręciła mi się w oku. Polecam!



 

Dziękuję za wszystkie komentarze, odwiedziny i obserwację mojego bloga!  Zaczytanego czerwca kochani! :)


 

8 komentarzy:

  1. Też obejrzałam w maju 'Światło między oceanami', ale mimo wszystko książka była sto razy lepsza! Film mnie nudził, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pozostaje mi więc nic innego, jak przeczytać książkę :)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa filmu 'Światło między oceanami'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja książki znowu :) Zastanawiam się czy bardziej mi się spodoba niż film.

      Usuń
  3. "Światło między oceanami" - urzekająca powieść, film jeszcze czeka na obejrzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolałam zacząć od filmu, ponieważ często bywa tak, że gdy najpierw przeczytam książkę to później rozczarowuje się filmem. Wolę tego unikać jeśli mogę :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa filmu "Światło między oceanami", ale najpierw chciałabym przeczytać książkę.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę KONIECZNIE przeczytać "Dzikie serca" ♥

    Pozdrawiam. :)
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger