czwartek, 29 czerwca 2017

Podsumowanie czerwca



Przeczytałam: 4 książki (str. 536)
1. Michał Krupa - Miłość do trawy (e-book, fantastyka, str.180, recenzja)
2. Walid Kuliński - Doczekać jutra (dramat science-fiction, str.192, recenzja)
3. Jarosław Prusiński - Szary Mag (e-book, fantastyka, str.54, recenzja)
4. Tadeusz Grubecki - Przygody Wiki (literatura dla dzieci, str.60, recenzja)

Recenzje:  5 (+ zaległa Suzanne Young- Dzikie serca)

Najlepsza książka: Michał Krupa - Miłość do trawy
Najgorsza książka: Walid Kuliński - Doczekać jutra

Zaczęłam czytać:  A. S. Byatt - Opętanie 
(literatura piękna, współczesna, z listy BBC, str. 50/536)


~~ Wyniki w wyzwaniach ~~
52 książki w 2017 ( 23/52 + 4)
Na tropie: 2
Grunt to okładka: --
Powrót do dzieciństwa: 1
Wyzwanie biblioteczne (wariant III): --
Lista BBC: --


~~ Najchętniej słuchałam ~~
Nothing But Thieves - Graveyard whistling



Znalezione obrazy dla zapytania graveyard whistling
Źródło: (klik)

  



 ~~ Zapowiedzi czerwcowe ~~



Dziękuję za wszystkie komentarze, odwiedziny i obserwację mojego bloga! 
Zaczytanego lipca :)

11 komentarzy:

  1. Tobie też życzę zaczytanego lipca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Miłość do trawy" piękna i zaskakująca!
    Zaczytanego lipca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Powodzenia w nowym miesiącu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje dobrych statystyk i życzę równie udanego, zaczytanego lipca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo wszystko niezłe wyniki, oby było tylko lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby lipiec był dla Ciebie jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szybkie, zgrabne podsumowanie. Taie lubię najbardziej. Piosenki już słucham.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam tych książek, ale gratuluję takich wyników!
    Życzę jeszcze lepszych wyników w nadchodzącym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnej z tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnej z książek nie znam i nie wydaje się, aby to była moja kategoria gustowa :)
    Ja w tym miesiącu to raczej w pracy sobie słuchałam OPEN.FM Polski Rock Classic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że żadnej z tych książek nie czytałam, zatem te przygody jeszcze przede mną. :) Fascynujących lektur w lipcu. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger