środa, 7 czerwca 2017

#2 Odrobina muzyki


Muzyka gra! ❤
Czas w końcu podzielić się z Wami nowymi kawałkami, które ostatnio to lecą u mnie na okrągło ...
(zawsze byłam kiepska w pisaniu wstępów, dlatego przejdźmy więc do rzeczy,tak jak to zwykle bywa 😁 )

Dziś mam dla was aż 7 utworów do przesłuchania, także łapcie za słuchawki!


1. Rag'n'Bone Man - Skin

"Gdy moja skóra się zestarzeje
A mój oddech stanie się zimny
Będę myślał o tobie."






2. X Ambassadors - Torches
" Przywołaj swoje siły natury
Przywołaj szalejącą burzę
A jeśli zgubisz się pośród cieni
Ten ogień wewnątrz ciebie
Będzie światłem, które cię poprowadzi."






3. Nothing But Thieves - Amsterdam

 "Wszyscy żyjemy pod tym samym słońcem."





4. Kristian Kostov - Beautiful Mess

 "Nawet na linii ognia.
Kiedy wszystko wisi na włosku.
Nawet pod ścianą.
Nasza miłość jest nietykalna."





5. Nothing But Thieves - Graveyard whistling

"Wyjdźmy dziś wieczorem
Zabijmy kilka upartych mitów
Spalmy te duchy, wplączmy się w to."





6. Imagine Dragons - Thunder
"Piorun, czuję się jak piorun."




7.  Dawid Podsiadło - W Dobrą Stronę

 "Sił mi brak, żeby szczerze powiedzieć:
„Tę wojnę wygra tylko jeden”.
Sił mi brak i już nie chcę nic wiedzieć,
Mam mętlik w mojej małej głowie."






"(...) to już koniec, to już koniec..." -----> Mam nadzieję, że słuchało Wam się przyjemnie! :) A co u Was ostatnio w słuchawkach gra?

15 komentarzy:

  1. W "Skin" jestem zakochana, a twórczość Dawida Podsiadło mnie nie kręci, ale tę piosenkę lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Imagine Dragons - obłędnie dobrzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam "W dobrą stronę" <3 Chociaż nie słucham Dawida, to ta piosenka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podsiadły zawsze dobrze się słucha ;) "Nieznajomy" to mój ulubiony utwór.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko utwór Dawida Podsiadło. Jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piątka i szóstka nawet mi się spodobały. Reszta jakoś nie moja para kaloszy. Ale to dobrze. Gdyby wszyscy lubili to samo, byłoby strasznie nudno ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mojej listy przebojów 2016 (sto ulubionych kawałków, z komentarzami): https://xpil.eu/cak

    OdpowiedzUsuń
  7. Imagine Dragons zdecydowanie podbijają moje serce. A reszta większość w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje, znałam tylko dwa kawałki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy, różnorodny zestaw. Podoba mi się np. "Graveyard whistling". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam prawie wszystkie, ale chyba najbardziej lubię Imagine Dragons :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój gatunek muzyczny, ale ja w sumie ogółem to głównie stary polski rock :P Z nowszych np lubię Tamta dziewczyna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful mess katuję zaciekle od Eurowizji <3 I Thunder także mi wpadło w ucho, choć bardziej zapętlam na youtubie Whatever It Takes <3

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka piosenek znam i lubię :) miło posłuchać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, porcja dobrej muzyki między książkami, jak najbardziej mile wskazana. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger