piątek, 17 marca 2017

Odrobina muzyki


Witajcie!

Postanowiłam, że będą się u mnie pojawiać co jakiś czas posty z moimi muzycznymi propozycjami. Myślę, że będzie to miła odskocznia od tradycyjnych wpisów (recenzji).  A nuż może odkryjecie też dzięki mnie jakieś fajne nowe kawałki ;)  Mam nadzieję, że spodoba wam się moja edycja ----> CO MI W SŁUCHAWKACH GRA . . . ? 

A tymczasem...
Właśnie dziś, właśnie teraz  zapraszam Was już do odsłuchania pierwszych pięciu utworów.  
Przyjemnego  słuchania! :)

1. Extreme Music - Do You Feel Alive
  
" Zrób to teraz, zanim
Twój czas minie "



2. Walking On Cars - Speeding Cars 

" Śpiewamy heya heya heya heya, heya, heya heya
To najbezpieczniejszy sposób by odejść, nie krzywdząc nikogo "



3. James Arthur - Safe Inside

 " Podziękuj swoim szczęśliwym gwiazdom, że żyjesz
To jest piękne życie "



4. Bring Me The Horizon - Throne

" Każda rana mnie ukształtuje
Każda blizna zbuduje mój tron "



5. Ed Sheeran - Castle On The Hill

Jestem w drodze, ciągle pamiętam
Te polne drogi, czasy kiedy nie znaliśmy odpowiedzi
I tęsknię za tym jak czułem się dzięki tobie, to było takie prawdziwe "



 A co wam w słuchawkach ostatnio gra ? :) 

8 komentarzy:

  1. W moich słuchawkach gra ostatnio Alan Walker - Alone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Extreme Music - Do You Feel Alive" bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ed Sheeran - Castle On The Hill od niedawna jest jedną z moich ulubionych piosenek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie ostatnio gra cała nowa płyta Eda, więc mamy punkt wspólny. ;D *przybija wirtualną piąteczkę*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio mam fazę na Michała Szpaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak będzie wyglądała motoryzacja za 30-40 lat. Już przed 2000 rokiem zapowiadało się teorie na temat bezobsługowych samochodów, przemeszczających się z punktu A do punktu B bez pomocy kierowcy :-) Miało się to nijak do rzeczywistosci. Teraz oprócz designu producenty prześcigają się w coraz mniejszym "teoretycznym" spalaniu auta, oraz w maksymalizacji różnych niepotrzebnych systemów przez które bardzo często trzeba odwiedzać autoryzowane serwisy. Moim zdaniem motoryzacja porusza się trochę nie tą ściążką którą naprawdę powinna... Wyniki spalania często fałszowane itp. :-(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger