czwartek, 2 lutego 2017

Podsumowanie stycznia


Witajcie.
Przyszedł w końcu czas na moje pierwsze w historii bloga PODSUMOWANIE MIESIĄCA! Naprawdę bardzo dumna jestem z siebie i swoich wyników :) A wyglądają one następująco:

Przeczytane książki: 7
- fantastyka/fantasy/science fiction ( Zwiadowcy. Ruiny Gorlanu , Syndrom Renfield'a , Plaga samobójców )
-  thriller/sensacja/kryminał ( Dziewczyna w lodzi, Dotyk strachu)
- romans/obyczajowe ( Kochając pana Danielsa, Ugly Love) 
Przeczytanych stron: 2701



















Najlepsza książka: J.A.Saare - Syndrom Renfield'a.
Najgorsza książka: Colleen Hoover - Ugly Love 
  
Najwyższa ocena: 9/10
Najniższa ocena: 3/10
Średnia wszystkich ocen: 7,1 

Wyświetleń: 15930
Waszych komentarzy: 53
Obserwujących: 150

Dziękuję wam kochani za wszystkie odwiedziny i komentarze! Nawet nie wiecie, jak bardzo mi was brakowało.  Po przeszło 2 latach nieobecności,  zdążyłam się strasznie stęsknić za blogosferą i waszymi blogami. Cieszę się, że w końcu moje życie nieco się unormowało, i że mogłam wrócić do tego co kocham :) Bo nie ma nic lepszego, niż dzielenie się z wami swoimi opiniami, a później poznawanie waszych zdań na ich temat. Mam nadzieję, że tym razem czas i życie pozwoli mi być bardziej aktywną i wytrwałą blogerką. Trzymajcie za mnie kciuki!

Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnego LUTEGO!


CYTAT MIESIĄCA: „...ten, kto kocha naprawdę, kocha w milczeniu, uczynkiem, a nie słowami”
– Carlos Ruiz Zafón, „Cień wiatru”

23 komentarze:

  1. Gratuluję wyników. Oby luty był jeszcze bardziej owocny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiadowców kocham! Jestem już na 10. tomie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczęłam drugi właśnie :) i mam nadzieję, że uda mi się wytrwać do końca serii.

      Usuń
  3. Już ci bardzo lubię - Ugly jako najgorsza książka! :D U mnie też by była, ale... Achaja ją pobiła xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam Achaje w planach, bo opis mnie zaciekawił...teraz jednak nie jestem przekonana, czy aby warto po nią sięgnąć skoro uważasz, że gorzej wypadła niż Ugly Love :D

      Usuń
  4. Gratuluję dobrych wyników. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ale słabo wyszła Colleen. Ja lubię jej książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwiadowcy to bardzo dobra seria :) Gratuluję wyników i życzę powodzenia w nowym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kochana i życzę dalszych sukcesów <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja za Ugly love nie planuję się zabierać, bo losowe fragmenty, jakie przeczytałam w empiku raczej mnie zażenowały, niż zachwyciły. :D Ale za to uwielbiam Novemeber 9 tej autorki i jeszcze dam jej szansę i sprawdzę inne tytuły. ;) A Plaga samobójców już czeka na półce na przeczytanie, tylko najpierw chcę skompletować serię, żeby zrobić sobie maraton z tą historią. ;)
    Zaczytanego lutego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę miała więc na uwadze tą pozycje Hoover :)
      Dziękuję i wzajemnie! :)

      Usuń
  9. Jeśli chciałabyś zaoszczędzić słów... Wystarczy samo słowo "fantastyka". Ono w sobie mieści i fantasy, i SF. Jejku, w piątek byłam na spotkaniu z Kossakowską i prowadząca myliła cały czas pojęcia, na przemian używając "fantastykę" i "fantasy". To, jak autorka ją poprawiała non stop było... całkiem zabawne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wątpię :D aż przypomniało mi się jak pani z angielskiego ciągle poprawiała moją wymowę jednego słówka... A ja i tak ciągle nie potrafiłam tej wymowy zapamiętać. Wiem jak się czuła prowadząca hehe :3
      Ps. Dziękuję za dobrą uwagę :)

      Usuń
  10. "Ugly love" mam w planach. Mam nadzieję, że uda mi się w końcu ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, ciekawa jestem Twojej opinii :) może Tobie przypadnie do gustu, czekam na recenzję.

      Usuń
  11. Chodzą za mną Związkowcy. Kiedyś na pewno przeczytam ten cykl.

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem niezłe wyniki widzę.
    Obserwuję ;)


    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyna w lodzie - chętnie umówię się z tą książką na spotkanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wyniki :) Powróciłaś do blogowania po dwóch latach przerwy? jestem ciekawa, czy widzisz jak wszystko się zmieniło :)
    Trzymam kciuki za jeszcze bardziej owocny kolejny miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że powroty takie nie są wcale łatwe... Jednak powoli się aklimatyzuje na nowo ;)
      ps. Dziękuję i wzajemnie! :)

      Usuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger