wtorek, 28 lutego 2017

Podsumowanie lutego


Przeczytałam: 5 książek (str. 1233)
1. Agnieszka Tomaszewska - Insomnia  ( fantastyka, str.392, recenzja)
2. John Flanagan - Zwiadowcy. Płonący Most (fantastyka, str.350, recenzja)
3. Danka Markiewicz - Matera 2019 (fantastyka, str.30, recenzja)
4. Kirsty Moseley - Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno (młodzieżowe, str.351, recenzja)
5. Isabelle Fougère - Czy wiesz jak? (literatura dla dzieci, str.110, recenzja)

Recenzje:  5

Najlepsza książka: Agnieszka Tomaszewska - Insomnia 
Najgorsza książka: Kirsty Moseley -  Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno





~~ Obejrzałam ~~

Minionki rozrabiają (2013)

Znalezione obrazy dla zapytania minionki rozrabiaja

To świetny film animowany, który nieraz wywołał uśmiech na mojej twarzy! To film o zabawnych minionkach, ratowaniu świata, a przede wszystkim o ojcowskiej miłości. Pokazuje, że nawet najciemniejszy charakter może się nawrócić na właściwą drogę. Gru - moja  ulubiona postać  jest tego przykładem. Niesamowite przesłanie, niezwykłe postacie, świetne barwne animacje, a to wszystko w prostej zabawnej fabule. Polecam!
 

Ciemniejsza strona Greya (2017)


Znaleziony obraz
 
Zdecydowanie nie jestem fanką Greya, acz ciekawość nie pozwoliła mi przejść obojętnie wobec książek i ich ekranizacji. Niestety kolejny raz jestem zawiedziona. Brakowało mi w tym filmie prawdziwych emocji, które by mną zawładnęły. Ciągle czułam, że sceny są wymuszane przez aktorów na siłę. Nie poczułam ani trochę autentyczności. A chcę żeby historia mną wstrząsnęła, tak żebym zapomniała na chwilę, że to tylko film! Nie stało się tak jednak pod żadnym względem. Jeśli chodzi o tą ekranizację, to uważam ją za bardzo nieudaną. Nawet książka zdołała w pewnym stopniu mnie wciągnąć. Polecam więc najpierw przeczytać trylogię Greya, a dopiero później targnąć się na obejrzenie ekranizacji.




Dziękuję za wszystkie komentarze, odwiedziny i obserwację mojego bloga! Mam nadzieję, że kolejny miesiąc okaże się lepszy. Życzę Wam zaczytanego marca! :)
 


15 komentarzy:

  1. Aj cytat kojący serce moje i mojego bloga <3
    Owocny był dość u Ciebie ten miesiąc. U mnie gdyby cały był taki jak druga połowa to byłabym przeszczęśliwa :D
    Również zaczytanego marca i pięknej wiosny! :D
    Pozdrawiam
    Marta z Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczytany luty, więc życzę też takiego marca! :) A co do Greya, to ani nie czytałam, ani nie oglądałam, bo to zupełnie nie dla mnie, ale ten brak chemii między aktorami może też się brać z tego, że podobno Dakota i Jamie się nienawidzą. Nie wiadomo, ile w tym prawdy, ale kto wie? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym gdzieś czytałam... być może coś w tym jest. Nie zmienia to jednak faktu, że film był kiepski.

      Usuń
  3. Gratuluje dobrego miesiąca i życzę jeszcze lepszego, zaczytanego marca!
    Z listy książek, które przeczytałaś mam w planach tylko niestety tę książkę, którą oceniłaś najniżej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Insomnia - bardzo jestem ciekawa tej książki. :)
    Udanego marca, zaczytanego, bogatego w filmowe perełki. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby marzec był dla Ciebie równie udany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Insomnie mam właśnie zamiar przeczytać, ciekawi mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" nie spodobała Ci się.

    OdpowiedzUsuń
  8. insomnia to mój klimat książkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak odbiorę "Greya". Zaczytanego marca ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry wynik, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyniku :)
    Minionki i Zwiadowcy - czegóż więcej potrzeba do szczęścia? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przeczytałam w lutym 7 książek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger