niedziela, 15 stycznia 2017

Erica Spindler - Dotyk strachu

Okładka książki Dotyk strachu

Tytuł: Dotyk strachu
Autor:
Rok wydania: 2015
Kategoria: thriller/sensacja/kryminał
Liczba stron: 464
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
        
Opis:
Jako dziecko przeżyła koszmar. Porwana dla okupu, okaleczona, cudem uniknęła najgorszego.
Chociaż od tamtych wydarzeń minęło wiele lat, Anna nadal śni koszmary. Zyskała rozgłos jako autorka mrocznych powieści kryminalnych, ale pilnie strzeże swej prywatności. Zmieniła imię, nazwisko, ukrywa adres zamieszkania. Ale to nie zmyliło tajemniczego prześladowcy, który coraz bardziej ją osacza. Chce, by znów zaczęła się bać, by wpadła w pułapkę, z której tym razem nie ucieknie.                
                  

Tytułowy STRACH towarzyszy głównej bohaterce niemal na każdym kroku. To on kieruje jej życiem. To on sprawia, że nie może spokojnie spać w nocy. To on każe jej się ukrywać. To on doprowadza ją do samotności. To on jest POCZĄTKIEM wszystkiego, co ją spotyka.
Czy dziewczyna poradzi sobie z tym strachem? Czy w końcu wyjdzie z ukrycia? Czy przestanie oglądać się za siebie? A jeśli tak... To czy będzie to KOŃCEM wszystkiego?


"Jeśli boisz się przeszłości i ukrywasz się przed nią, to znaczy, że stanowi ona część twojej teraźniejszości."
         

Erica Spindler, to amerykańska pisarka, autorka bestsellerów New York Timesa, która zdobyła zarówno rzeszę fanów, jak i krytyków.  I...właśnie zyskała nową fankę! Muszę przyznać, że książka Dotyk Strachu mnie oczarowała.
Ona: Rozbudza ciekawość! Zawodzi czytelnika! Miesza w głowie! Przyprawia o palpitacje serca! Trzyma w napięciu! Zaskakuje! 
Zdecydowanie zasłużyła na prestiżową nagrodę Daphne du Maurier Award, którą otrzymała. Mam ogromną nadzieję, że  niedługo znów będzie mi dane pogrążyć się w jej lekturze. A tymczasem wam wszystkim gorąco polecam! Może wam uda się bez pomyłki odgadnąć, kto jest dręczycielem głównej bohaterki i rozwikłać zagadkę zanim jej rozwiązanie odkryje przed wami autorka. Życzę wam miłego śledztwa!


ogólna ocena: 7/10 czyli Bardzo dobra

13 komentarzy:

  1. Ta autorka potrafi pisac mroczne thrillery.

    OdpowiedzUsuń
  2. To książka zdecydowanie nie dla mnie. Unikam strachu jak ognia, sama okładka wywołuje we mnie dreszcze :o
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :) na pewno odwiedzę jeszcze nie raz ;)

      Usuń
  3. Akurat tej książki autorki nie czytałam. Chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twórczość tej autorki po prostu uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też mi się spodobają inne jej książki :) i będę mogła też tak powiedzieć.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ano bo uważam że na taką zasłużyła :) przynajmniej mnie bardzo się spodobał styl tej autorki i fabuła :)

      Usuń
  6. Czytałam tę książkę w starym wydaniu i bardzo mi się podobała. Ogólnie lubię twórczość Spindler.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tej książce jestem pewna, że i inne jej książki przypadną mi do gustu :) mam zamiar zapoznać się z jej twórczością bliżej. Polecasz jakąś konkretną jej książkę, która Ci się spodobała? :)

      Usuń
  7. Z chęcią bym przeczytała i dowiedziała się o co chodzi z tym strachem. No i czy bohaterka sobie z nim poradzi. :) Mam nadzieje, że moja biblioteka zaopatrzyła się w książki pani Spindler, bo jutro zamierzam tam po nie jechać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety w bibliotece świeci pustkami... Ciężko znaleźć coś interesującego...nie mówiąc już o nowościach... Aczkolwiek bardzo się cieszę, że niedaleko w okolicach mam ich jeszcze kilka :3
      ps. Mam nadzieję że książki Spindler przypadną Ci do gustu ;) Życzę miłej lektury!

      Usuń

Copyright © 2016 Czytaj i Myśl , Blogger